+380948101009; 0322201009

Великі роздрібні торговці та гіганти FMCG, такі як Ahold Delhaize, Carrefour, Danone та Nestlé, об'єднали свої зусилля задля того, щоб маркування Nutri-Score стало обов'язковим в Європі. Вважається, що простий п’ятирівневий код допомагає боротися з ожирінням. Про це повідомляє RetailDetail.

Наразі маркування Nutri-Score для європейських брендів не обов'язкове: вони можуть вільно вибирати, розміщувати його на упаковці чи ні. Однак група з сорока міжнародних виробників продуктів харчування, підприємств роздрібної торгівлі харчовими продуктами, споживчих організацій і наукових установ тепер хочуть зробити маркування передовим інструментом в боротьбі з ожирінням. У листі Європейського комісара Стеллі Кіріакідес разом з хештегом # Nutri-ScoreNow вони просять зробити етикетку обов'язковою у всьому Європейському союзі. Вони переконаннв, що це має допомогти споживачам зробити свідомий вибір на користь більш здорової їжі.

За словами Іво Мехельса, генерального директора бельгійської споживчої організації Test-Aankoop, серія досліджень у різних країнах показала, що Nutri-Score, справді, є найбільш зрозумілою системою для споживачів, а тому й найефективнішим способом порівняння харчової цінності продукту. "Результативність доведено: застосування Nutri-Score на продуктах безпосередньо покращує якість продуктів харчування в кошику для покупок". Тому Мехельс підтримує ідею зробити маркування обов’язковим обов'язковим.

Нагадаємо, що шкала Nutri-Score була розроблена у Франції. Вона викоритовує п'ять кольорів (від зеленого до червоного) та п'ять літер (від A до E), щоб показатинаочно, чи рекомендується вживання продукту чи слід відмовлятись від нього заради збереження здоров’я. ТАке маркування вже використовується в Бельгії, Німеччині, Люксембурзі, Нідерландах, Іспанії та Швейцарії.

Последние новости

Все
Наши новости
Новости отрасли
Показать еще ЗАГРУЖАЮСЬ... ЭЛЕМЕНТОВ БОЛЬШЕ НЕТ