+380948101009; 0322201009

Компанія Ahold Delhaize у співпраці з Hanshow Technology планує обладнати всі свої європейські об’єкти електронними цінниками на полицях. Чому магазини потребують такого нововведення і його актуальність лише зростає?

 Електронні цінники (Electronis shelf labels, ESL) - сучасна система для управління цінами в торговому залі, заснована на технології електронного паперу і бездротової інфраструктури для передачі даних з облікової системи на цінники. Інноваційне рішення ESL зараз масово використовується в супермаркетах, магазинах та аптеках Європи і Америки для ефективного управління цінами, проведення маркетингових активностей, мультивалютності і реалізації In-Store сервісів. Наявність на полицях електронних цінників також допомагає підвищити статусність магазину та усунути репутаційні ризики через некоректні ціни на товари.

 

У низці магазинів Delhaize в Бельгії та магазинах Albert Heijn в Нідерландах вже є електронне маркування на поличках. Завдяки ESL, клієнти можуть легко отримувати потрібну інформацію про товар і сплачувати покупку за допомогою свого мобільного телефону або карткою з NFC-чіпом. ESL також пропонує численні переваги для роздрібної торгівлі: воно забезпечує більш точні ціни та дозволяє застосовувати динамічні методи ціноутворення, такі як автоматизоване зниження цін на товари, що наближаються до закінчення терміну дії. 

 

За повідомленнями RetailDetail, окрім інтенсивного впровадження електронних цінників на полицях своїх європейських магазинів, натхненні Ahold Delhaize у співпраці з Hanshow Technology створили цілу лабораторію інновацій для розробки нових цифрових рішень, таких як безконтактні платежі, внутрішня навігація та реклама.

 

Последние новости

Все
Наши новости
Новости отрасли
Показать еще ЗАГРУЖАЮСЬ... ЭЛЕМЕНТОВ БОЛЬШЕ НЕТ