+380948101009; 0322201009

Додавання на етикетку інформацію щодо екологічного сліду певного харчового продукту може стати важливим інструментом для покупців “свідомого вибору”. Однак ця їдея, за зрозумілими причинами, вкрай повільно та кволо впроваджується на ринку.

Інформування споживачів

Прогнозується, що етикетка, яка повідомляє про витрати на парникові гази при виготовленні конкретного продукту допоможе споживачам повною мірою оцінити шкоду, яку їх “обранець” наносить навколишньому середовищу, і відповідно відреагувати на це.

На жаль, простіше сказати, ніж зробити: у лідера британського ринку Tesco виникла ідея відобразити вуглецевий слід на всій своїй продукції, проте від цього плану довелося відмовитися, оскільки обчислення точних показників виявилось занадто складним. За попередніми підрахунками, цей процес може зайняти до кількох місяців.

(Занадто) складний

Складні розрахунки та необхідність в залученні великих інвестицій - це головні фактори, що стримують створення такої етикетки, зазначає Carbon Trust. Ця організація з багаторічним досвідом, яка допомагає уряду та виробничим компаніям зменшити кількість викидів парникових газів та їх відходів в цілому, повідомила Foodnavigator, що дані розрахунки "справді покладаються на потужну технічну інформацію" і що "кожен ланцюжок поставок, товар і ринок різняться між собою за показниками".

За словами Фредеріка Лероя (професора харчової науки та біотехнології в бельгійському університеті VUB), поширення такої етикетки може стати дуже корисним інструментом, якщо (і лише якщо) будуть враховані всі відповідні учасники вуглецевого сліду: не тільки м'ясна промисловість, але й викопне паливо та надмірно оброблені продукти.

Джерело: RetailDetail

Последние новости

Все
Наши новости
Новости отрасли
Показать еще ЗАГРУЖАЮСЬ... ЭЛЕМЕНТОВ БОЛЬШЕ НЕТ