+380948101009; 0322201009

Новини

Новини

Раді повідомити, що 7 листопада в Києві успішно відбулося засідання за участі високоповажних представників 𝗜𝗙𝗦, а також Основних та Повноважних членів Консорціуму “Якості торговельних мереж”.

Консорціум “Якості торговельних мереж” має честь прийняти в столиці високоповажних представників 𝗜𝗙𝗦  - нашого незмінного партнера.  Засідання за їх участі відбудеться 7 листопада.

Компанія Ahold Delhaize у співпраці з Hanshow Technology планує обладнати всі свої європейські об’єкти електронними цінниками на полицях. Чому магазини потребують такого нововведення і його актуальність лише зростає?

Майже 8 з 10 людей у Великобританії  визнають, що приймають як належне безпечність харчових продуктів. Про це говорять результати опитування, розміщені на сайті FoodSafetyNews. 

Спалах лістеріозу в Іспанії вже забрав 3 життя, понад 200 людей постраждало.

З 7 липня по 13 вересня було зареєстровано 222 підтверджені випадки лістеріозу в п'яти регіонах Іспанії: 214 пацієнтів в Андалусії, чотири в Арагоні, двоє в Естремадурі та по одному в Кастилії і Леоні та Мадриді. Про це повідомляє Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ).

Висновки дослідження щодо безпечності матеріалів на біологічні основі при контакті з харчовими продуктами були викладені в новому звіті, підготовленому для FSA.

Раді повідомити Вас, що 6-ий Конгрес з безпечності харчових продуктів у Варшаві за участі наших представників відбувся успішно!

Зокрема Анжеліка Досін, генеральна директорка Консорціуму “Якості торговельних мереж”, виступила одним зі спікерів дводенної конференції Конгресу.

Напередодні того, як ваша новинна стрічка вибухне від привітань з Днем Захисника України, ми вирішили піти проти системи і підготували для вас матеріал про трьох фантастичних жінок, які сприяли формуванню харчової промисловості та значною мірою вплнули на розвиток цієї науки.

Чи може регулярне вживання чилі впливати на погіршення пам’яті людини? Дослідження вчених з Університету Південної Австралії, Університету Катару та інших установ, опублікованого в журналі Nutrients, припускає, що це ймовірно.

 

Фінська мережа супермаркетів щодня проводить акцію «щаслива година», під час якої діють надзвичайно великі знижки на ті харчові продукти, які майже досягли їх терміну придатності. Ініціатива є частиною кампанії зі зменшення харчових відходів.

Додавання на етикетку інформацію щодо екологічного сліду певного харчового продукту може стати важливим інструментом для покупців “свідомого вибору”. Однак ця їдея, за зрозумілими причинами, вкрай повільно та кволо впроваджується на ринку.