+380948101009; 0322201009

За останніми даними FDA (Food and Drug Administration, USA), 51% представників сфери харчування визнали, що можуть дозволити собі працювати попри захворювання. Однак чомусь за таких умов ніхто не думає про загрозу для здоров’я довірливих споживачів. Ми закликаємо Вас бути свідомими робітниками та працювати над досягненням максимальної безпечності продукції для клієнта. Про які симптоми та хвороби потрібно повідомляти своєму керівнику в обов’язковому порядку?

СИМПТОМИ

Іноді Вам може здатись, що варто змиритися з кепським самопочуттям і, стиснувши зуби, піти на роботу замість того, щоб повідомити когось про свою слабкість. Ця позиція є помилковою! Запам’ятайте, якщо Ви страждаєте від блювоти,ш діареї, жовтянки або лихоманки, що супроводжується болем у горлі, то Ви ЗОБОВ’ЯЗАНІ повідомити про наявні симптоми керівнику. Консорціум закликає Вас додатково звертати увагу на такі симптоми: біль у горлі, візуально видимі ураження шкіри, виділення з вух/носа/горла. Ні в якому разі не ігноруйте хворобу, адже тут важлива твереза оцінка ситуації і запобігання можливої небезпеки для численних клієнтів та інших співробітників.

ХВОРОБИ ХАРЧОВОГО ПОХОДЖЕННЯ

Окрім вищезгаданих симптомів, також потребують особливої уваги Топ-4 найпоширеніших недуг харчового походження. Цей перелік складається із гепатиту А та захворювань, спричнинених кишковою палочкою, норовірусом і сальмонелою. Людина дуже вразлива до цих захворювань, тому, якщо ви підозрюєте, що піддалися їх впливу, негайно повідомте про це своєму роботодавцю і залишайтеся вдома.
Також потрібно зазначити, що данні по фіксації таких видів захворювань обов'язково повинні бути наявні при проходженні аудиту підприємством.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Керівник несе відповідальність за проінформованість своїх підлеглих щодо того, як важливо дистанціюватися від роботи у разі захворювання з небезпечної групи. На жаль, працівники часто намагаються приховати свої симптоми або хворобу, адже бояться зійти з колії або вважають, що не можуть дозволити собі пропустити роботу.

Консорціум наполегливо радить Вам заохочувати працівників до формування почуття відповідальності за свій стан здоров’я. Важливо забезпечити чітке розуміння того, що в такому разі вони не будуть потерпати від тиску з Вашого боку. Зрештою обов’язково вкажіть головну місію - ЗАХИСТ КЛІЄНТА.

Свіжі новини

Всі
Новини галузі
Наші новини
Відобразити більше Завантаження... NO MORE ITEMS