+380948101009; 0322201009

Найбільша мережа продовольчих супермаркетів у Польщі під назвою Biedronka потрапила в скандал через своє бажання нажитися з покупців, які прагнуть підтримати вітчизняного виробника. Відтак, в магазинах рітейлера продавалися українські огірки та бельгійська морква з маркуванням овочів місцевого виробництва.

Про це повідомляє Reuters.

У мережі супермаркетів Biedronka, що є частиною португальської роздрібної групи Jeronimo Martins, до недавнього часу імпортні овочі маркувалися, як місцеві. Це збивало з пантелику поляків, які виявляли бажання підтримати національного виробника. Напередодні уряд заохочував жителів країни купувати польські продукти для підтримки місцевої економіки під час коронавірусної кризи.

Томаш Хростний, який очолює антимонопольний орган UOKiK, заявив, що споживачі скаржилися на те, що етикетки в мережі магазинів Biedronka вводять в оману щодо країни походження фруктів та овочів. "Споживачі часто керувалися економічним патріотизмом в процесі свого вибору, надаючи перевагу вітчизняній продукції. Помилкова інформація в магазинах Biedronka, ймовірно, спотворила їх рішення щодо покупки », — сказав він.

Як повідомляє SKUGAL масштаби неправильного маркування дуже великі. В четвертому кварталі 2019 року майже 10% з 644 перевірених партій імпортованих фруктів і овочів були марковані, як польські. У першому кварталі цього року ситуація виявилася ще гіршою: на 11% перевірених продуктів виявили хибні позначки. У випадку, якщо дана інформація остаточно підтвердиться, Антимонопольний комітет накладе штраф у розмірі до 10% від річного прибутку компанії.

 

Последние новости

Все
Наши новости
Новости отрасли
Показать еще ЗАГРУЖАЮСЬ... ЭЛЕМЕНТОВ БОЛЬШЕ НЕТ